Professionellt anarkistisk

"ii"

fredag 29 januari 2010

Faser

Efter onsdagens galna festande väljer jag att fortsätta i samma tempo. Gick ut igår också. Åker till Stockholm för att göra av med stora summor pengar och bli rekordfull om tre timmar. Eventuellt ska jag förlora min själ i spel. Helgen ska innefatta nakenhet, skandaler och könsligt umgänge för att jag ska bli nöjd. Nästa vecka blir någonting annat men först ska jag ha en fantastisk helg, allt annat än hälsosam.

Onsdagen blev ju väldigt speciell. Koskenkorva har gett mig minnesluckor som passar dåligt. Det jag tror var det viktigaste att komma ihåg är glömt men det jag kommer ihåg var väldigt kul. Jag vet inte hur andra upplevde kvällen men jag tror att jag hade kul.

Nu går jag all-in och firar fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar