Professionellt anarkistisk

"ii"

torsdag 4 mars 2010

Bokad biljett och trötthetskänslor

Nu är jag nog rekordtrött. Idag, som vanligt klockan 08.15, infann jag mig i skolan för att få veta resultat på tentan. Kan ni tro, jag fick VG! Det var ju en riktig jävla skräll måste jag säga. Jag som inte ens trodde det var värt att göra tentan. Jublade i ansiktet på de övriga i klassen. Jag viftade hysteriskt med min uthämtade tenta och var precis på väg upp i en Brolinsegergest när jag av någon anledning tänkte finkänsla Kani, finkänsla. Då sprang jag istället därifrån.

Efter det jobbade jag i tio timmar och bokade min biljett till Island. 2700 SEK är det ju lätt värt. Jag får bara låta bli att gå ut till dess så är det inga problem. Festfest, i alla länder.

Just nu tittar jag med mycket nöje på när Sverker Olofsson pratar om BH´s i PLUS. Fan så komiskt.

1 kommentar: