Professionellt anarkistisk

"ii"

tisdag 2 mars 2010

Knäckebädd

Dagen har gått åt till det här:

- Vaknat jättetidigt i sängen. Borstat kanske hälften av tänderna på grund av tidsbrist. Vinglat till skolan för att upptäcka att läraren börjar lite när han själv vill, inte exakt 08.15 som planerat. Är det en omvänd akademisk kvart? Fick höra att han kört igång 08.01 och att folk drällt in som med flextid. Stort minus men annars en mycket bra föreläsning.

- Gått hem och varit för trött för exakt allting. Hittade en artikel som jag måste läsa imorgon. Kopplade bort det.

- Haft lite ångest för helgen som blev sjukt intensiv.

- Lunchat på China Garden och köpt en klänning. Svart, sexig sak.

- Försökt att hyra ut min lägenhet och så gott som lyckats. Kolonin: here I come.

- Tänkt att det är en romans som skapat den dåliga stämningen i Mästarnas Mästare. Tråkigt att Holm åkte hem men bra att Sjöberg är kvar. Ställt mig frågor så som: hör någon vad Thomas Johansson säger? Varför harklar han sig inte? Varför blir det alltid tjejerna-mot-killarna-tv? Tycker det är synd. När jag har sex med andra tänker jag på mig själv. Mig mot mig.

- Ätit en jävla massa knäckebröd i sängen inspirerad av den gången jag torrakade benen i en annan människas säng. Sur då, sur nu.

Nu blir det debatt om rut- och snopprotsavdrag. De borde verkligen sluta att kalla varandra för för och efternamn. Det är hatiskt och ocharmigt.

1 kommentar:

  1. Ny profilbild?
    Lägg upp en bild på den lilla svarta, nyfiken!

    SvaraRadera