Professionellt anarkistisk

"ii"

söndag 14 februari 2010

Pinsam dejting

Jag är medlem på en viss nätdejtingsida. Inboxen svämmar givetvis över av mejl från kontaktsökande män och kvinnor. Jag svarar sällan. Så gott som aldrig faktiskt. Det roliga för mig består i att kolla runt och fantisera ihop små minirelationer med dem jag tycker verkar bra av olika anledningar. Ibland skriver jag en rad om presentationens innehåll uppmuntrar till detta. Även detta gör jag sällan. Så gott som aldrig faktiskt. Det jag ägnar mig åt är trygg nätdejting.

Mejlen som skickas till mig är ofta av pinsam art men häromdagen satte Mrpapipipa ändå rekord.

Hejsan, jag behöver en kvinnas åsikt. Jag har haft en stor diskussion med en vän, det är därför jag frågar.
Snart måste jag gå så skynda dig att svara...
Min lillasyster vill flytta till Mexiko men får inte för sina föräldrar, vad tycker du hon ska göra?

Herregud. Jag kan inte bry mig mindre. Jag bryr mig mer om dem som är med i Montel-show, hur man bäst virkar en duk och riskerna med snus. Ja, allt intresserar mig mer än Mrpapipipas systers Mexikodilemma. Detta borde jag givetvis skrivit som svar men istället blev jag så besviken på manligheten att jag avslutade mitt konto. Usch.

Det han ägnade sig åt var pinsam nätdejting.

Konklusion: Undvik mig i nätdejtingsammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar