Professionellt anarkistisk

"ii"

torsdag 11 februari 2010

The principles of making effortless conversation

Nu ska Kani snart ut i världen igen. Sprida sin anarkism på Island denna gång. Det blir en jobbresa men det utesluter inte stenhårt klubbande och knytande av kontakter. Jag och mitt professionella sällskap ska på konferens och briljera med våra retoriska färdigheter. Det här blir festligt. Ekonomin är ju helt klart på min sida. Jag ska hyra en liten lastbil för cirka åtta kronor och sedan från flaket kasta sedlar till folket på Reykjaviks fattiga gator. Skrika "hjälpen är här!" och bli en hjälte av aldrig skådat slag. Omåttligt populär.

Festade till det rejält igår. Jag var överallt och helt rätt. Inte särskilt snygg men tillräckligt. På en snygghetsskala på 1-10 var jag en svag sexa. Kvällen innehöll bland annat musik, stora mängder öl, efterfest, taxi och ännu mer efterfest.

Bakisdag men nu på kvällen är jag strålande glad. Gillar mina känslor just nu. Gillar andras känslor också.

2 kommentarer:

  1. Denna blogg borde spridas ut i stugorna, lyfta, nå ut till alla som har någon som helst kpll på nånting. Viva!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, tackar så ödmjukt jag kan. /Kani

    SvaraRadera